Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Una instància o sol·licitud és una petició, és a dir un document en el qual ciutadà o ciutadana es posa en contacte amb l'Ajuntament per fer-li una petició sobre qualsevol àmbit de gestió o servei.
No has d'utilitzar la instància genèrica per als tràmits següents:
1a. Identificació i dades personals de la persona/es que fa(n) la petició.
2a. Part on s'exposen els principals motius que porten a presentar la instància.
3a. Part on es demana formalment allò que es vol sol·licitar.
4a. La signatura.
Per tramitar en línia, us cal un certificat digital (DNI electrònic, Camerfirma, FNMT, Firma Professional, CATCert, etc.).
En navegadors com Internet Explorer apareix directament la pàgina. En navegadors com Mozilla Firefox, us demanarà un seguit de permisos: només cal acceptar com a 'excepció de seguretat'.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica que tingui certificat digital.
Quin cost té?
Cap.
Quins documents s'han de portar?
Depèn del tràmit o gestió sol·licitada.
Com es pot presentar?
Presencialment, a qualssevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la plaça del Mercat 1 d'Octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre Cívic Vilartagues, a la plaça Salvador Espriu s/n (972 82 01 01)
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Electrònicament: (obligatori per a les persones jurídiques, professionals col·legiats i els seus representants (art. 14 Llei 39/2015 LPACAP). És necessari tenir un certificat digital (signatura electrònica).
Des del botó 'INICIAR EL TRÀMIT" de la part superior d'aquesta pantalla.