Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Serveix per adjuntar nova documentació a un tràmit que ja s’ha iniciat prèviament. Aquesta documentació s’hi pot aportar voluntàriament, o bé ens la pot requerir el mateix Ajuntament. També serveix per annexar documentació en els casos que, en tingui un “pes” de més de 10 Mb, i/o que estigui en formats diferents dels admesos en una instància genèrica, com ara, format d’AutoCAD, imatges, etc.; que podrien pertànyer, per exemple, a un projecte d’obres.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que compleixi els requisits i que disposi de certificat digital.
Quin cost té?
Cap.
Quins documents s'han d'aportar?
La documentació sol·licitada o la que s'hagi d'annexar.
En quines dates es pot fer?
Sempre.
Com es pot presentar?
Només telemàticament. Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants -ja siguin persones físiques-), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica mitjançant el tràmit específic (cal certificat digital).