Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Permís que dona l'Ajuntament per tallar totalment el trànsit d’una via pública durant unes hores o dies determinats per fer càrregues i descàrregues, obres, activitats comercials o industrials.
Aquest tràmit no serveix per demanar l'ocupació només d'una part de la via, per la càrrega i descàrrega de mobles i estris per la llar, hi ha un tràmit específic per aquest motiu, que s'anomena sol·licitud d'ocupació de la via pçublica per mudances.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant dita representació, amb certificat digital.
De conformitat amb el que estableix l'article 9.2 de l'Ordenança núm. 8 reguladora de les taxes per l'utilització privativa o aprofitament espeical del domini públic serà condició indispensable per a poder gaudir de qualsevo dels aprofitament especials i/o utilitzacions privatives del domini públic municipals, que el subjecte passiu no tingui deutes pendents de pagar amb la Hisenda municipal.
Quin cost té?
Concepte
Import vies
Import vies
Import vies
primàries
secundàries
terciàries
a) Una hora o fracció
10,80 €
9,85 €
9,00 €
El cost establert a l'annex I de l'Ordenança fiscal núm. 8 reguladora de les taxes per la utilització privativa o aprofitament especial del domini públic: una quota fixa que varia segons la categoria de la via multiplicada pel total d'hores o fracció d'aprofitament del domini públic. A la quota resultant de la variable anterior, s’afegirà una quota fixa de 18,40 € per cada sol·licitud de tancament.
Es podrà generar l'autoliquidació i abonar-la en el mateix moment de fer el tràmit, si aquest es genera telemàticament.
Quins documents s'han de portar?
Petició i annex. Contingut mínim annex:
- hores i dies del tancament
- nom de la via tancada al trànsit rodat de vehicles
- expedient d'obres, en cas d'estar relacionat
- motiu del tancament
- tipus afectació: caldrà comunicar si el tancament afecta a places d'estacionament, zona blava o a la retirada d'elements de la via pública (jardineres, pivots, etc.)
- En el supòsit d'afectació a zones d'estacionament, caldrà enganxar el cartell grua facilitat per la policia a les senyals col·locades a la via pública per la reserva d'espai i enviar les fotografies de la col·locació al correu policia@guixols.cat, amb una antel·lació mínima de 72 hores prèvies a l'ocupació. El cartell grua es facilitat per la policia telemàticament junt amb l'autorització.
En quines dates es pot fer?
La petició s'ha de presentar amb una antelació mínima de 2 dies hàbils o 5 dies hàbils (en els supòsits d’afectació a places d’aparcament, zona blava o retirada d'elements de la via pública). S'entendrà com a dies hàbils de dilluns a divendres no festius.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de realitzar la petició obligatòriament de forma telemàtica, utilitzant el tràmit telemàtic, adjuntant i indicant tota la informació necessaria i requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar la petició:
- Presencialment, havent demanat cita prèvia per la seu electrònica o per telèfon, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables ( de dilluns a divendres no festius ) de 9:00 a 14:00 hores :
a) Ajuntament, a la plaça del Mercat de l'1 d'octubre de 2017, 6-9 ( 972 32 70 00 )
b) Centre cívic Vilartagues, a la plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
- Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat de l'1 d'octubre de 2017, 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quant temps triga la resposta?
El termini màxim per resoldre la petició és de 5 dies a comptar des de l’endemà de la recepció de la petició o de l’abonament de la taxa, si fos posterior. La carta de pagament es comunicarà al sol·licitant per correu electrònic, llevat que l'interessat emeti autoliquidació en la petició i l'aboni en el moment.
Quina documentació es lliurarà?
L’autorització de tall total de la via pública, el rètol de tancament de la via que caldrà col·locar en un lloc visible i el cartell amb indicació de les dates i hores d'afectació a reserves d'estacionament, si s'escau.
Termini per resoldre
El termini màxim per resoldre la petició és de cinc dies a comptar des de l’endemà de la recepció de la petició o de l’abonament de la taxa, si fos posterior.