Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
És la sol·licitud d’ocupació esporàdica de la via pública o espais públics per dur a terme activitats diverses (festes, curses populars, actes d’entitats...). Es pot sol·licitar també el lloguer de taules i cadires.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona o entitat que vulgui realitzar una activitat per a la qual necessiti ocupar la via pública.
Quin cost té?
L’establert en l’ordenança fiscal corresponent en cada cas.
Una vegada feta la sol·licitud se li farà arribar l'autoliquidació amb codi de barres per fer efectiu el pagament, una vegada es disposi del document es pot fer efectiu a http://ciutada.guixols.cat/pagaments o qualsevol altre mitjà que s'hi indiqui al mateix.
El transport del lloguer del material serà a càrrec del sol·licitant, i cladrà recollir-lo i retornar-lo (en el mateixes condicions) a la nau de la Brigada Municipal.
Les cadires són de fusta plegables i les taules són de fusta amb potes plegables metàl·liques de mides aproximadament de 2,20m x 0,7m.
Quins documents s'han de portar?
Sol·licitud segons model que es presentarà al registre d’entrada de l’Ajuntament.
En quines dates es pot fer?
Sempre.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, clic al botó que hi ha més a dalt "Iniciar el tràmit"
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Quant temps triga la resposta?
Si transcorregut el termini de 10 dies hàbils (descomptant els diumenges i festius) sense haver rebut la corresponent notificació de resolució, s’entendrà estimada per silenci administratiu positiu, en els termes especificats en aquesta sol·licitud.
Quina documentació es lliurarà?
L’Ajuntament només notificarà l’interessat en cas negatiu.