Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Totes les persones residents a Sant Feliu de Guíxols tenen l'obligació d'inscriure's en el Padró Municipal d'Habitants i notificar els canvis de domicili o variacions de les dades d'inscripció que es puguin produir mentre viuen a la ciutat.
Qui ho pot demanar?
Totes les persones majors d'edat, residents a Sant Feliu de Guíxols, en nom propi o en nom de qui tinguin a càrrec seu.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han de portar?
DNI, o bé el permís de residència o el passaport en cas d'estrangers.
Pel que fa a l'habitatge on es vol efectuar el canvi de domicili:
Els propietaris han d’aportar escriptura de propietat o rebut d’IBI.
En el cas d’arrendataris o altres drets d’ús, el contracte de lloguer original o qualsevol altre document oficial que acrediti el dret a ocupar l'habitatge.
Si s'ha d'empadronar en un habitatge on viuen altres persones, cal que la persona, propietària o arrendatària de la finca, acompanyi personalment l’interessat per autoritzar l’empadronament. Els propietaris o l’arrendatari han de portar la documentació del punt 1 anterior i, en ambdós casos, han de signar el full del canvi de domicili.
En els casos de moviments de famílies, cal portar el llibre de família original.
En quines dates es pot fer?
Sempre
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n (972 82 01 01)