Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Totes les persones que fixin el seu domicili a Sant Feliu de Guíxols han d'estar inscrites en el Padró Municipal d'Habitants, i comunicar el naixement dels seus fills. Cal estar empadronat per tenir accés als serveis municipals, i també per demanar altres documents oficials (DNI, passaport i altres).
Qui ho pot demanar?
Totes les persones majors d'edat que tenen el seu domicili a Sant Feliu de Guíxols. Aquest tràmit, per la seva naturalesa, no es pot delegar en terceres persones, s'ha d'efectuar personalment.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han de portar?
Pel que fa a les persones que s'han d'empadronar:
1. L'original del DNI, o bé el permís de residència o el passaport en cas dels estrangers.
2. En el cas de famílies el Llibre de Família. Aquest document és imprescindible per a l'empadronament de menors.
Pel que fa a l'habitatge on es vol empadronar:
- Els propietaris no han d'aportat cap document referent a l'habitatge.
- En el cas d'arrendataris o altres drets d'ús, el contracte de lloguer original o qualsevol altre document oficial que acrediti el dret a ocupar l'habitatge. En el cas que el contracte estigui prorrogat, s'ha de presentar l'original de l'últim rebut de lloguer.
3. Si s'ha d'empadronar en un habitatge on hi viuen altres persones, cal que la persona propietària o arrendatària de la finca acompanyi personalment l'interessat per autoritzar l'empadronament. Els propietaris o l'arrendatari han de portar la documentació del punt 1 anterior i, en ambdós casos, han de signar el full del nou empadronament.
4. En cas de voler-se empadronar en un habitatge buit propietat d'una tercera persona que el cedeix a precari, caldrà que el propiertari acompanyi a l'interessat
En quines dates es pot fer?
Sempre
On es pot presentar?
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Mitjançant la seu electrònica, amb certificat digital i acompanyant tots els documents requerits, amb el botó INICIAR TRÀMIT o utilitzant el tràmit d'INSTÀNCIA GENÈRICA ( cal certificat digital )
Quant temps triga la resposta?
En principi el tràmit és immediat. Tot i això, en alguns casos (finques no donades d'alta, manca de documentació, etc.) la resolució es pot demorar alguns dies.
Quina documentació es lliurarà?
Si es demana, es pot lliurar el certificat històric o el volant d'empadronament.