Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Llicència que dona l'Ajuntament per a poder dur a terme espectacles públics o activitats recreatives segons la classificació del Decret 112/2010 i que estiguin incloses en els supòsits que defineix l’article 95.
Els establiments oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives, de caràcter permanent, que no estiguin subjectes al règim de comunicació prèvia, d'acord amb l'article 124 del Reglament d'Espectacles o l'Annex IV de la LPCA:
Bar musical i Restaurant musical amb aforament superior a 150 persones
Sala de concert amb aforament superior a 150 persones
Karaoke amb aforament superior a 150 persones
Sala de festa amb espectacle i concert d’infància i joventut amb aforament superior a 150 persones
Cafè teatre i cafè concert amb aforament superior a 150 persones
Restaurant, Bar, Restaurant bar i Saló de banquets, amb aforament superior a 500 persones (d'acord amb la Llei 16/2015)
Discoteca amb aforament superior a 150 persones
Sala de ball amb aforament superior a 150 persones
Sala de festes amb espectacle amb aforament superior a 150 persones
Establiments en els quals es duen a terme activitats de naturalesa sexual
Establiments oberts al públic de caràcter no permanent desmuntable (inclou espectacle de circ)
Espectacles públics i activitats recreatives en un espai obert
Espectacles públics i activitats recreatives de caràcter extraordinari amb motiu de festes i revetlles populars.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada o el/la representant, en nom seu, degudament autoritzat/da.
Quin cost té?
El que estableixen les Ordenances fiscals reguladores de la taxa administrativa corresponent: Import: 460,00 €.
Per generar el document de pagament amb codi de barres cliqueu aquí i trieu el codi: 6422
Quins documents s'han de portar?
- Imprès de sol·licitud de llicència ambiental degudament complimentat i signat per la persona interessada
- Fotocòpia NIF de la persona interessada
- Fotocòpia de l’escriptura de constitució de la societat i poders del/la representant
- Certificació de compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic, expedida per l’Ajuntament
- La declaració de dades que, a criteri del sol·licitant, gaudeixin de confidencialitat emparada per norma amb rang de llei
- Projecte tècnic, en format digital, signat pel tècnic competent
- Certificació tècnica (Article 52 de la Llei 20/2009) signada pel tècnic competent que, si s’escau, ha de ser el director o la directora de l’execució del projecte, que acrediti:
Que l’activitat i les instal·lacions s’adeqüen a l’estudi ambiental i al projecte o a la documentació tècnica presentats i que es compleixen tots els requisits ambientals.
- Assumeix de la persona responsable tècnica de l’execució del projecte
- L’estudi d’impacte ambiental, si s’escau
- Memòria de seguretat, pla d’autoprotecció, memòria de mobilitat o estudi d’avaluació de la mobilitat generada, conforme l'article 97 del Decret 112/2010
- Declaració responsable per espectacles públics i activitats recreatives (Imprès declaració espect. públics i activ. recreatives)
- En el cas que en el desenvolupament de l'activitat es manipulin aliments, caldrà aportar una declaració responsable d'inici d'activitat per a establiments alimentaris degudament complimentada (Imprès declaració establiments alimentaris)
- Qualsevol altra documentació que exigeixi la legislació vigent
- Designació de la persona que ha d’assumir la responsabilitat tècnica de l’execució del projecte i que ha d’expedir la certificació que acrediti l’adequació de l’establiment a la llicència atorgada
- Còpia del contracte d’assegurances tal com estableixen els articles 75 a 83 del capítol sisè del Decret 112/2010
- 1 fotografia de la finca
- Referència cadastral de la finca on es pretén instal·lar l’activitat (20 dígits), o bé fotocòpia de l'últim rebut de l’impost sobre béns immobles (IBI)
- Justificant de pagament de l’autoliquidació de la taxa administrativa corresponent
- Si s’escau, fotocòpia de la sol·licitud de llicència d’instal·lació o modificació de rètol, d’acord amb l’Ordenança municipal reguladora de la Intervenció de l’Administració en l’activitat pública.
Quan s'ha de tramitar?
Abans de l'inici de l'activitat.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de fer el tràmit telemàticament a través de la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correu postal o presencialment en horari d'atenció al públic (9:00 a 14:00 hores) a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Telf. 972 32 70 13
Quant temps triga la resposta?
La resolució s'ha de dictar i notificar en el termini màxim de sis mesos, a comptar des de la data de presentació de la sol·licitud. Si no es dicta resolució expressa dins d'aquest termini, la sol·licitud de llicència s'ha d'entendre denegada per silenci administratiu.
Quina documentació es lliurarà?
Acord de concessió, suspensió o denegació de Llicència municipal.