Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Llicència de primera utilització i ocupació dels edificis en sòl no urbanitzable i edificis cataloga...
Llicència de primera utilització i ocupació dels edificis en sòl no urbanitzable i edificis catalogats i primera utilització i ocupació parcial dels edificis en qualsevol classe de sòl
Permís que l'Ajuntament concedeix per a la primera ocupació d'edificis de nova construcció o que hagin estat modificats o ampliats substancialment. Es comprova que el projecte s'hagi executat d'acord amb el projecte pel qual s'ha obtingut la llicència d'obres.
Les persones promotores poden instar la primera utilització i ocupació parcial dels edificis i les construccions, objecte d'un únic projecte tècnic d'obres autoritzat prèviament, sempre que la part de la qual es tracti compleixi els requisits següents:
Que hagi estat executada íntegrament de conformitat amb el projecte autoritzat i, si s'escau, les seves modificacions i les condicions de la llicència urbanística atorgada.
Que l'estat d'execució de les obres autoritzades permeti la seva utilització i ocupació amb independència de la part de l'edifici o la construcció no acabada
Que l'estat d'execució de les obres autoritzades permeti la seva utilització i ocupació amb independència de la part de l'edifici o la construcció no acabada.
Qui ho pot demanar?
El/la titular de la llicència d'obres o una altra, en nom seu, degudament autoritzada.
Quin cost té?
Taxa (Codi 6340 preu 90,00 € per cada habitatge o local).
Quins documents s'han de portar?
Sol·licitud, acompanyant la documentació següent:
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER A L’OBTENCIÓ DE LLICÈNCIA DE PRIMERA UTILITZACIÓ I OCUPACIÓ
- Certificat final d'obra expedit per la direcció facultativa de les obres, en què han de constar els fets següents:
a) Data finalització de les obres.
b) Que les obres han estat executades de conformitat amb el projecte tècnic autoritzat, i, si s'escau, les seves modificacions i les condicions de la llicència urbanística atorgada.
c) Que l'edificació està en condicions de ser utilitzada de conformitat amb l'ús autoritzat.
- Plànols definitius que recullin les modificacions introduïdes durant l'obra respecte al projecte aprovat, en el seu cas.
- Certificació tècnica que han estat reposats els serveis i elements urbans afectats per les obres, on es faci constar la connexió de la instal·lació d'evacuació d'aigües a la xarxa de clavegueram.
- Certificat de “gestió de terres, runes i altres residus de la construcció en instal·lació autoritzada” d’acord amb el model establert per l’Agència Catalana de Residus, emès pel gestor dels residus a través de la plataforma SDR.
En el cas que no coincideixin les quantitats previstes en l’Estudi de Gestió de Residus aportat conjuntament amb el projecte d’obres, l’interessat a més dels certificats corresponents segons el punt anterior, haurà de presentar:
Certificat emès per la direcció facultativa de les obres on consti:
quina és la tipologia de residus de la construcció contemplats en el pla de gestió de residus de l’obra aprovat;
quina és la quantitat real de residus que han aparegut en el transcurs de l’obra i que s’han gestionat;
quines són les causes de la diferència de quantitats entre les previstes en projecte i les realment gestionades;
quines són les empreses gestores que figuren al pla de gestió de residus aprovat;
i com s’han gestionat els residus, quina part s’han gestionat a la mateixa obra i quina part fora de l’obra.
- Fotografies de l'edifici des de diferents llocs, i de les obres d'urbanització.
- Justificant ingrés taxa (Codi 6340 per cada habitatge o local)- Cal generar el document de pagament amb codi de barres aquí, Triar opcions: 'Taxes altres ingressos', concepte segons sigui el cas (tràmit amb certificat digital)
Posteriorment fer efectiu el pagament per qualsevol mitja que s'indica al pagament i/o http://ciutada.guixols.cat/pagaments amb el codi de barres que apareix al document generat prèviament.
- Col·locar el número de la façana, el qual serà facilitat per l'Ajuntament previ pagament (Codi 0707).
- Butlletí final d'obra de la instal·lació de telecomunicacions signat per l'instal·lador i amb el segell de conformitat de l'organisme corresponent, pels edificis que estiguin subjectes a la Llei de Propietat horitzontal.
- Justificant tramitació alta del cadastre immobiliari (declaració d'alteració de béns immobles de naturalesa urbana)
En quines dates es pot fer?
Sempre.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correus o presencialment en horari d'atenció al públic (9:00 a 14:00 hores) a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Tlf: 972 32 70 13
Quant temps triga la resposta?
El termini màxim és d'1 mes. En cas que es trobi alguna deficiència, l'interessat/da rebrà una notificació abans del termini assenyalat per tal que l'esmeni. Aquest requeriment prova la suspensió del termini per resoldre.
Quina documentació es lliurarà?
Resolució Junta de Govern Local es remetrà per l'àrea d'urbanisme a l'adreça que l'interessat/da indiqui a la sol·licitud.