Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Llicència que atorga l'Ajuntament per al desenvolupament d'activitats industrials i comercials que tenen incidència moderada en el medi ambient, la salut i la seguretat de les persones. Són activitats relacionades en el llistat d'activitats de l'annex II de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada que vol exercir l’activitat, o el/la representant legal (en aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua).
Quin cost té?
El que estableixen les Ordenances fiscals reguladores de la taxa administrativa corresponent:
- Import: 3.000 € (inclou canvis substancials) -Codi: 6420.a
- Import: 325 € (canvis no substancials) -Codi: 6420.b
Per generar el document de pagament amb codi de barres cliqueu aquí i trieu el codi corresponent.
Quins documents s'han de portar?
- Imprès de sol·licitud de llicència ambiental degudament complimentat i signat per la persona interessada
- Fotocòpia NIF de la persona interessada
- Fotocòpia de l’escriptura de constitució de la societat i poders del/la representant
- Certificació de compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic, expedida per l’Ajuntament
- La següent documentació tècnica signada, pel tècnic competent, d'acord amb l’article 39 de la Llei 20/2009:
Projecte bàsic amb estudi ambiental, en suport digital, signat pel tècnic competent, atenent les característiques i la incidència de l’activitat en el medi ambient
Certificació tècnica signada pel tècnic competent que, com a mínim, acrediti que l'activitat i les instal·lacions s'ajusten al projecte presentat i a la normativa que els hi és d'aplicació
Les característiques del sòl en el qual s’emplaça l’activitat projectada, sempre que la normativa específica aplicable defineixi aquesta activitat com a potencialment contaminant del sòl
La designació del personal tècnic responsable de l’execució del projecte
La declaració de dades que, a criteri del sol·licitant, gaudeixin de confidencialitat d’acord amb la legislació
Qualsevol altra documentació que exigeixi la legislació vigent
- En el cas que en el desenvolupament de l'activitat es manipulin aliments, caldrà aportar una declaració responsable d'inici d'activitats per a establiments alimentaris (Imprès declaració responsable establiments alimentaris)
- 1 fotografia de la finca
- Referència cadastral de la finca on es pretén instal·lar l’activitat (20 dígits), o bé fotocòpia últim rebut de l’impost sobre béns immobles (IBI)
- Justificant de pagament de l’autoliquidació de la taxa administrativa
- Si s’escau, fotocòpia de la sol·licitud de llicència d’instal·lació o modificació de rètol, d’acord amb l’Ordenança municipal reguladora de la Intervenció de l’Administració en l’activitat pública
Quan s'ha de presentar?
Abans de l'inici de l'activitat.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de realitzar el tràmit telemàticament a través de la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correu postal o presencialment en horari d'atenció al públic (9:00 a 14:00 hores) a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Tlf: 972 32 70 13
Quant temps triga la resposta?
La resolució de la llicència es dicta i es notifica en un termini màxim de 6 mesos, a comptar des de la data de presentació de la sol·licitud, sempre que la documentació administrativa i tècnica sigui correcta. El termini per resoldre resta suspès si es demana una esmena o una millora de la documentació, ja sigui en la fase de verificació formal i suficiència o en la fase de proposta de resolució provisional. El còmput del termini es reprèn un cop esmenada o millorada la documentació. L’interessat/da rebrà notificació al respecte. Aquesta notificació suspèn el termini esmentat. Si s’han de realitzar obres, simultàniament a la sol·licitud de llicència ambiental s’ha de demanar la corresponent llicència municipal d’obres.
Quina documentació es lliurarà?
Acord de concessió, suspensió o denegació de llicència ambiental.