Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
El/la titular d'una l'activitat comunica a l'Ajuntament que cessa, de manera definitiva, el seu desenvolupament.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada o el/la representant, en nom seu, degudament autoritzat/da.
Quin cost té?
Cap.
Quins documents s'han de portar?
Imprès de comunicació de cessament d'activitat degudament complimentat i signat per la persona interessada.
Requisits necessaris?
Per obtenir el cessament de l'activitat a tots els efectes, s'han d'haver pres les mesures necessàries per evitar qualsevol risc de contaminació, la incidència ambiental en el lloc on es desenvolupa l'activitat ha d'haver quedat reduïda al mínim i no hi ha d'haver perill per a la seguretat dels béns i de les persones.
En el supòsit de disposar de qualsevol element publicitari vinculat a l'activitat, cal procedir a la seva retirada.
Quan s'ha de presentar?
Una vegada es deixa de desenvolupar l'activitat.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de realitzar el tràmit telemàticament a través de la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correu postal o presencialment en horari d'atenció al públic (9:00 a 14:00 hores) a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Tlf: 972 32 70 13
Quant temps triga la resposta?
Els efectes de la comunicació del cessament computaran des de la data de registre d'entrada d'aquesta a l'Ajuntament.