Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
És el tràmit que s'ha de fer a l'ajuntament per al desenvolupament d'activitats industrials i comercials que tenen una incidència baixa en el medi ambient, la salut i la seguretat de les persones i que estan incloses en l’annex III de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada que vol exercir l’activitat, o el/la representant legal (en aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua).
Quin cost té?
El que estableixen les Ordenances fiscals reguladores de la taxa administrativa corresponent: 325 €
Per generar el document de pagament amb codi de barres cliqueu aquí i trieu el codi: 6421.a
Quins documents s'han de portar?
- Imprès de comunicació ambiental degudament complimentat i signat per la persona interessada
- Fotocòpia NIF de la persona interessada
- Fotocòpia de l’escriptura de constitució de la societat i poders del/la representant
- Projecte o documentació tècnica en format digital, signats pel tècnic competent (Art. 51, 52 i 53 de la Llei 20/2009)
- Certificació tècnica (Article 52 de la Llei 20/2009) signada pel tècnic competent que, si s’escau, ha de ser el director o la directora de l’execució del projecte, que acrediti:
Que l’activitat i les instal·lacions s’adeqüen a l’estudi ambiental i al projecte o a la documentació tècnica presentats i que es compleixen tots els requisits ambientals.
- En el cas que en el desenvolupament de l'activitat es manipulin aliments, caldrà aportar una declaració responsable d'inici d'activitat per a establiments alimentaris degudament complimentada (Imprès declaració establiments alimentaris)
- Contracte de manteniment dels equips d’extinció d’incendis, conforme el Reial Decret 1942/1993, pel qual s’aprova el Reglament d’instal·lacions de protecció contra incendis
- 1 fotografia de la finca
- Plànol de situació cadastral de la finca
- Plànol de situació E: 1/1000 en base al Pla d’Ordenació Urbanística Municipal
- Referència cadastral de la finca on es pretén instal·lar l’activitat (20 dígits), o bé fotocòpia últim rebut de l’impost sobre béns immobles (IBI)
- Justificant de pagament de l'autoliquidació de la taxa administrativa corresponent
- Si s’escau, fotocòpia de la sol·licitud de llicència d’instal·lació o modificació de rètol, d’acord amb l’Ordenança municipal reguladora de la Intervenció de l’Administració en l’activitat pública
Quan s'ha de presentar?
Abans de l'inici de l'activitat
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de realitzar el tràmit telemàticament a través de la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correu postal o presencialment en horari d'atenció al públic (9:00 a 14:00 hores) a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Tlf: 972 32 70 13
Quant temps triga la resposta?
La comunicació s'ha de formalitzar un cop acabades les obres i les instal·lacions necessàries, les quals han d'estar emparades per la llicència urbanística corresponent o, si escau, per la comunicació prèvia d'obres no subjectes a llicència, i també per la resta de llicències sectorials necessàries, fixades per llei o pel desplegament reglamentari d'una llei, per dur a terme l'activitat (art. 52, Llei 20/2009). Un cop efectuada la comunicació, l'exercici de l'activitat es pot iniciar sota l'exclusiva responsabilitat de les persones titulars i tècniques que hagin lliurat les certificacions, els mesuraments, les anàlisis i les comprovacions a les quals es refereixen els apartats anteriors, sens perjudici que per a iniciar l'activitat s'ha de disposar dels títols administratius habilitants o controls inicials que, d'acord amb la normativa sectorial no ambiental, són preceptius.
Quina documentació es lliurarà?
Decret d'acompliment, suspensió o denegació del tràmit de comunicació ambiental.