Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Informe municipal que acredita l'antiguitat d'una edificació i l'existència o inexistència d'expedient/s oberts de disciplina urbanística relacionats amb una determinada finca.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada o el/la representant, en nom seu, degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quin cost té?
El que estableixen les Ordenances fiscals municipals reguladores dels impostos i taxes.
Quins documents s'han de portar?
Sol·licitud tipus model general normalitzat demanant el certificat acreditatiu de l'antiguitat d'una edificació i de la legalitat d'una determinada finca que ha de contenir les següents dades:
Identificació del sol·licitant i del representat (sempre que n'hi hagi) de la persona física o jurídica, amb indicació de totes les dades socials i fiscals.
Emplaçament exacte de la finca objecte de la petició de certificat (indicació del carrer on es troba i número).
Referència cadastral de la finca.
Data -segura o aproximada - de construcció de l'immoble i probable persona/promotor a nom del/la qual es va sol·licitar la corresponent llicència municipal d'obres.
Autoliquidació de la taxa administrativa municipal en concepte de tramitació del certificat (codi 6210a i import 59,48 €). Cal generar el document de pagament amb codi de barres aquí i triar l'opció corresponent. Posteriorment, es pot fer efectiu el pagament per qualsevol mitjà dels indicats en el full d'autoliquidació o directament a http://ciutada.guixols.cat/pagaments amb el codi de barres que apareix al document generat.
Escrit proporcionat per la persona física, jurídica o entitat (notari, arquitecte, entitat bancària, Generalitat de Catalunya, Registre de la Propietat...) que demana a l'/la interessat/da que sol·liciti a l'Ajuntament el certificat esmentat. Aquest escrit haurà de contenir forçosament la justificació de la petició del certificat.
Exemple:
Declaració d'obra nova.
Sol·licitud de crèdit bancari
Explicar de forma exacta i clara allò que es demana i que, per tant, se certificarà. Important: Aquest escrit/document és necessari i imprescindible per poder sol·licitar el certificat i obtenir-lo després.
Plànol de situació de la finca segons vigent POUM E:1/1000.
Qualsevol altra documentació que l'/a interessat/da consideri d'utilitat per confeccionar el certificat que se sol·licita (antic acord de l'ajuntament concedint permisos/llicències, rebuts de pagament o liquidacions efectuades a l'Ajuntament...)
En quines dates es pot fer?
Sempre.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correus o presencialment en horari d'atenció al públic (9:00 a 14:00 hores) a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Tlf: 972 32 70 13
Quant temps triga la resposta?
Com a màxim un mes.
Quina documentació es lliurarà?
Certificat acreditatiu de l'antiguitat i legalitat de l'edificació. Es remetrà per l'àrea d'Urbanisme a l'adreça que l'/la interessat/da indiqui a la sol·licitud.