Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Assumir les sol·licituds d’informació i la defensa dels consumidors i usuaris per tal de garantir amb procediments eficaços la protecció als seus drets bàsics, a la salut, seguretat i respecte dels seus interessos econòmics i socials.
Es consideren consumidors les persones físiques o jurídiques de qualsevol nacionalitat o residència que, com a destinataris finals, fan l’adquisició, fan ús o gaudeixen, dins del territori de Catalunya, de béns i de serveis per a llur consum o ús particular, familiar o col·lectiu, sempre que el proveïdor tingui caràcter empresarial o professional o sigui la mateixa administració pública.
Informar i assessorar els establiments comercials de la ciutat de les normatives reguladores pel que fa a la venda de productes i/o prestació de serveis.
Qui ho pot demanar?
Tot consumidor o usuari que estigui empadronat a la comarca.
Quin cost té?
Cap.
Quins documents s'han de portar?
Tot dependrà del tipus de reclamació que es tracti.
Si és una reclamació a un establiment o una empresa que ens ha gestionat un servei: s’haurà de sol·licitar el full de reclamació denúncia a la mateixa juntament amb la factura, pressupostos i tota la documentació que hi tingui alguna relació.
Si és una empresa, com ara de telefonia, on resulta impossible sol·licitar el full de reclamació denúncia de la Generalitat, poden descarregar el formulari en aquest tràmit per tal que puguin explicar el motiu de la reclamació i el que sol·liciten.
En quines dates es pot fer?
Sempre.
On es pot presentar?
1. Agència Catalana de Consum (Generalitat de Catalunya - www.consum.cat)
2. A l'Oficina Comarcal d'Atenció al Consumidor del Baix Empordà
(ASSESSORAMENT PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA)
Plaça Joan Carreras Dagas, 4-5 baixos
17100 La Bisbal d'Empordà (Girona)
telf. 972 642 310
consum@baixemporda.cat
Assessorament amb cita prèvia
Dilluns, dimecres i divendres de 10:00 a 14:30H
Concertar cita al telèfon 972 642 310 o a l'adreça-e: consum@baixemporda.cat