Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Aquesta proposta ofereix la possibilitat a les administracions locals (ajuntaments i consells comarcals) que, pels mitjans que considerin adients, puguin llogar un habitatge al mercat privat de lloguer i demanar la seva adhesió a l’acord de la XHIS. Aquesta mesura es podrà activar per als casos destinats a reallotjar persones amb valoració favorable de la Mesa d’Emergències, quan les administracions actuants no disposin de cap altra alternativa de reallotjament.
Les garanties que ofereix el programa són una garantia de cobrament mitjançant l’Avalloguer, un seguiment específic per part de l’Oficina Local d’Habitatge, assegurança Multirisc de la Llar i una cobertura per garantir la defensa jurídica en cas d’arribar a un judici per impagament o altres casuístiques que puguin sorgir.
Els incentius d’aquest programa és una bonificació de fins al 95% de l’IBI per concórrer circumstàncies socials i el pagament de la taxa d’escombraries per la part arrendatària.
Qui ho pot demanar?
Totes aquelles persones físiques o jurídiques que vulgui destinar el seu habitatge ubicat a Sant Feliu de Guíxols al programa de Borsa de Mediació per al Lloguer Social.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han d'aportar?
Sol·licitud d’accés al programa 60/40
Fotocòpia del DNI del propietari o propietaris.
Escriptura pública de compravenda o un altre tipus de títol de propietat
Certificat d’Eficiència Energètica (CEE)
Cèdula d’habitabilitat
Rebuts i factures dels subministres de llum, aigua, gas, etc.
En quines dates es pot fer?
Durant tot l'exercici de l'any.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant la instància especifica del tràmit i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a l’Oficina Local d’Habitatge, C/ de la Rutlla, 20-24, Sant Feliu de Guíxols (17220) els dies laborables (de dilluns a divendres, no festius) de 9:00 a 13:00 hores.
Telemàticament, a la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.