Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Document que emet l'Ajuntament per justificar que consten pagats els impostos i les taxes municipals que surten a nom de la persona interessada.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada o una altra, en nom seu, degudament autoritzada.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han de portar?
DNI
Si fa el tràmit un representant en nom de la persona interessada:
Fotocòpia del DNI de la persona interessada.
Autorització de la persona interessada.
En quines dates es pot fer?
Si el rebut és pagat mitjançant tríptic, 15 dies després del pagament. Si el rebut ha estat domiciliat en una entitat financera, a partir dels 60 dies des de la data de càrrec al compte del ciutadà. Si els rebuts són pagats en executiva, després de tres dies de fer efectiu el pagament.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Via seu electrònica de l'Ajuntament: anant a la Carpeta Ciutadana i, prèvia identificació, imprimir-vos la còpia que ja surt signada electrònicament.
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
On es pot presentar?
- Per correu postal o presencialment a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Oficina d'Atenció al Ciutadà (OIAC)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6 - 9 (Entrada pel Passeig del Mar)
17220 - Sant Feliu de Guíxols
(De dilluns a divendres, de 9 h a 14 h)
- Per internet via en línia:
Instància genèrica, cal mantenir el contingut de la instància específica.
Quant temps triga la resposta?
La resposta és immediata. Si es remet per correu, la sortida serà del mateix dia de la recepció.