Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
El 30 de setembre a l'Audiència Provincial se sortejaran els membres que podran formar part dels jurats populars pel període 2025-2026.
Amb aquest tràmit es pot consultar la inclusió o exclusió d'un ciutadà a les llistes de sorteig.
En el cas de voler fer al·legacions, s'haurà d'omplir i presentar el document corresponent, que es lliurarà a les mateixes Oficines d'informació ciutadana.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que compleixi els requisits, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant la representació.
Quin cost té?
Cap.
Quins documents s'han de portar?
1. Document identificatiu (DNI, NIE, passaport, etc.).
En quines dates es pot fer?
Fins al 20 de setembre de 2024.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)