Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
La majoria dels tràmits d’aquesta seu electrònica, així com l’accés a la Carpeta del ciutadà, requereixen la utilització d’un certificat digital. El certificat digital IDCAT permet fer tràmits amb la majoria d'administracions públiques (ajuntaments, Generalitat, agència tributària, seguretat social, ...) i assegura la integritat i confidencialitat de les transaccions electròniques que s’envien per Internet.
L'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, com a Entitat de Registre Col·laboradora de l'Agència Catalana de Certificació, podrà comprovar la veracitat de les dades introduïdes a la sol·licitud del certificat i contribuir a l'emissió del certificat.
Els passos per obtenir un certificat són els següents:
1. El ciutadà fa la sol·licitud del certificat des del seu ordinador a la pàgina web d'IDCAT
2. Es presenta amb el seu document d'identitat a les oficines de registre de l'ajuntament que li validen la identitat
3. Es descarrega el certificat des del seu ordinador des de la pàgina web d'IDCAT
Tota la informació dels certificats IDCAT i de com demanar-ho es troba a la web http://www.idcat.cat
Qui ho pot demanar?
En general, el certificat electrònic iDCAT el pot demanar qualsevol persona major d'edat física que disposi de document identificatiu (DNI, NIE o passaport).
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han de portar?
Quan us personeu en l'administració pública (com ara l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols) caldrà que aporteu el document identificatiu original (DNI, passaport, NIE, etc.).
En quines dates es pot fer?
El certificat es pot demanar tot l'any. La identificació a les oficines de l'Ajuntament s'ha de fer en els dies laborables de 9:00 a 14:00.
On i com es pot presentar?
Presencialment, a les oficines de registre, els dies laborables de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols - OIAC
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
972 32 70 00
Centre Cívic Vilartagues
Plaça Salvador Espriu 2-4
972 82 01 01
Quant temps triga la resposta?
Un cop feta la identificació de la persona a les oficines de l'Ajuntament, el ciutadà ja es pot descarregar el certificat des del seu ordinador.
Quina documentació es lliurarà?
Document de còpia de la sol·licitud segellat amb el registre d'entrada.
El certificat IDCAT es lliura en programari i el ciutadà se l'haurà de descarregar des del seu ordinador. No es lliura en cap suport físic com memòria usb, disquets, targeta criptogràfica, etc.
Normativa aplicable
Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.
Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Llei 29/2010, de 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Llei 39/2015, d'1 octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.