Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Permís que dóna l'Ajuntament per tallar totalment el trànsit d’una via pública o per ocupar la via pública temporalment en horari de 8 a 20 hores. I per altres descàrregues temporals i puntuals NO relacionades amb obres, per exemple mudances, descàrrega d'electrodomèstics, llenya, restes vegetats.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física i jurídica que necessiti tallar totalment el trànsit d’una via pública o ocupar-la temporalment, per mudances i descàrrega d'elements NO relacionats amb obres, en horari diürn de 8 a 20 hores.
Quin cost té?
El que estableixen les Ordenances fiscals municipals reguladores dels impostos i taxes. Les quotes variables a aplicar, segons el tipus de via, seran les següents:
Concepte
Import vies
Import vies
Import vies
Primàries
secundàries
terciàries
a) Una hora o fracció
9,95 €
9,13 €
8,30 €
A la quota resultant de l’aplicació de les variables anteriors, s’afegirà una quota fixa de 16,90 € per cada tall de carrer amb independència del tipus de via.
El tipus de via es determina, afectes de l’aplicació d’aquesta taxa, segons la repercussió dins la circulació viària que comporta el tancament de cadascuna d’elles. (veure en l’apartat de documents l’Ordenança fiscal 8, annex 2)
Les persones físiques o jurídiques contractades per l'ajuntament per la realització de serveis de caràcter públic restaran exemptes del pagament de la taxa. Quins documents s'han de portar?
Sol·licitud segons model que es presentarà al registre d’entrada de l’Ajuntament (en el cas en paper), i poders de representació, si s’escau.
En quines dates es pot fer?
Sempre de les 8 h a les 20 h, llevat dels carrers que es trobin afectats per accedir a col·legis, que hauran de tenir l’accés obert el matí de les 8:45 h a les 9:15 h; el migdia de les 12:45 a les 13:15 hores i de les 14:45 h a les 15:15 h; i la tarda de les 16:45 h a les 17:45 h.
La sol·licituds s'han de presentar amb una antelació mínima de 2 dies hábils o 5 dies hábils (en els supòsits d’afectació a places d’apartament), S'entendrà com a dies hàbils de dilluns a divendres no festius.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit telemàtic, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit (cal certificat digital).
La resta, a banda del tràmit telemàtic, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Quant temps triga la resposta?
En el termini màxim de tres dies hàbils (descomptant els dissabtes, diumenges i festius) es notificarà l’autorització de tancament de carrers, previ pagament de la taxa. L’import a abonar es comunicarà al sol·licitant per correu electrònic.
Quina documentació es lliurarà?
L’autorització de tall de trànsit o d'ocupació temporal de la via pública per mudança, així com del rètol informatiu que cal col·locar en un lloc visible.
Termini per resoldre
En el termini màxim de tres dies hàbils (descomptant els dissabtes, diumenges i festius) es notificarà l’autorització de tancament de carrers, previ pagament de la taxa. L’import a abonar es comunicarà al sol·licitant per correu electrònic.