Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Acompanyament personalitzat de cinc mesos amb un equip per crear i implementar una estratègia digital (xarxes socials o web) adaptada a la teva empresa. El programa consta de tres fases:
1. Fase 1: anàlisis de la presència digital i definició d’una estratègia digital.
2. Fase 2: implementació de l’estratègia digital amb l’equip de treball.
3. Fase 3: transferència de coneixements.
En la fase d’implementació de l’estratègia digital es contemplen dues accions subvencionables incompatibles entre elles. En el moment de la sol·licitud de la subvenció el beneficiari haurà de triar una de les dues línies d’actuació:
Gestió de xarxes socials durant un període de tres mesos: implementació i planificació de l’estratègia, eines i recursos a les persones encarregades dels negocis, creació mensual d’un pla de continguts, publicació i calendarització de contingut, gestió de la interacció i feedback, seguiment de perfils d’interès, accions especifiques a Stories i accions d’interacció, estudi de l’evolució i creixement del perfil, creació de material audiovisual, proposta d’accions per promocionar la marca i avaluació de millores.
Desenvolupament o actualització d’un web corporatiu amb el sistema de gestió de contingut (CMS) Wordpress. No estan inclosos webs de venta electrònica, ecommerce.
En quines dates es pot fer?
Des del 12 de juliol al 2 d'agost de 2022 (15 dies hàbils). No s’admetrà cap sol·licitud presentada fora d’aquest termini.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el present tràmit, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n (972 82 01 01)
Quins cost té?
Cap.
Quins documents s'han de presentar?
Els documents que s’hauran de lliurar en el procés de sol·licitud són els següents:
a) Instància de sol·licitud genèrica de subvenció.
b) Instància de sol·licitud per persones jurídiques o físiques. Disponible en aquesta pàgina. S’ha de descarregar abans d’omplir el formulari. En cas contrari, no es guarden les dades.
c) Certificat de situació censal de l’Agència Tributària o document acreditatiu de trobar-se en situació censal (models 036 o 037 actualitzats).
d) En cas que el sol·licitant sigui persona física, fotocòpia del DNI.
e) En cas que el sol·licitant sigui persona jurídica:
- Fotocòpia de la targeta acreditativa del número d’identificació fiscal.
- Fotocòpia de l’escriptura de constitució.
- Fotocòpia d’escriptures amb posteriors canvis societaris, si s’escau.
- Fotocòpia de l’escriptura de poders de la persona representant de la societat.
- Fotocòpia del DNI del representant.