Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Per a la provisió definitiva d'una plaça d'Inspector Urbanístic en règim de personal funcionari mitjançant concurs oposició
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que compleixi els requisits, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant dita representació.
Quin cost té?
Taxa de drets d’exàmen establerta a l’ordenança fiscal núm. 9, import 25,00 €.
Veure més información i supòsits de bonificació a la Base Tercera, apartat i) de les bases especifiques del procés selectiu.
Quins documents s'han d'aportar?
1.- Instància específica (document pdf adjunt a aquesta publicació)
2.- Fotocòpia DNI/NIE
3.- Fotocòpia de la titulació exigida o document que autoritzi a l'Ajuntament a consultar les dades a altres administracions (segons model oficial)
4.- Acreditació nivell C1 llegua catalana
5.- Acreditació nivell C1 llengua castellana (aspirants que no tinguin nacionalitat espanyola)
6.- Relació indexada i justificació del mèrits acadèmics, o autorització a consultar els que estiguin en poder de l'ajuntament (segons model oficial), i la seva jusitificació documental, mitjançant informe vida laboral, contractes de treball o certificat serveis prestats.
En quines dates es pot fer?
En el termini de vint dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de les bases en el Butlleti Oficial de la Província de Girona, es a dir, del 20 de desembre de 2023 a 19 de gener de 2024, ambdós inclosos
On es pot presentar?
Telemàticament a la seu electrònica mitjançant el tràmit d’instància especifica iniciant el registre electrònicament entrant al procés selectiu corresponent publicat a https://ciutadania.guixols.cat/proces i seleccionant la icona de color verd: Iniciar presentació sol·licitud. (* sistema de registre recomanat)
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables ( de dilluns a divendres no festius ) S'HA DE DEMANAR CITA PRÈVIA :
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 ( 972 32 70 00 )
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quant triga la resposta?
Finalitzat el termini de presentació de sol•licituds, la Presidència de la Corporació, en el termini màxim d'un mes, dictarà resolució aprovant la llista d'admesos i exclosos, lloc, data i hora de començament dels exercicis, composició del tribunal qualificador i l’ordre d’actuació dels i les aspirants.(Aquesta resolució es penjarà al tràmit).