Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Comissió de serveis de 2 llocs de treball d'agent de la Policia Local
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que compleixi els requisits, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant dita representació.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han d'aportar?
1.- Currículum vitae
2.- Document que acrediti la situació de funcionari/ària de carrera
3.- Relació de mèrits professionals i acadèmics (es pot fer servir el model oficial)
En quines dates es pot fer?
En el termini de deu dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de la Província de Girona, es a dir, del 22 de gener al 4 de febrer de 2021, ambdós inclosos
On es pot presentar?
Telemàticament a la seu electrònica mitjançant el tràmit d’instància genèrica, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit ( cal certificat digital )
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables ( de dilluns a divendres no festius ) de 9:00 a 14:00 hores :
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 6-9 ( 972 32 70 00 )
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quant triga la resposta?
Finalitzat el termini de presentació de sol•licituds, la Presidència de la Corporació, en el termini màxim d'un mes, dictarà resolució aprovant la llista d'admesos i exclosos, lloc, data i hora de començament dels exercicis, composició del tribunal qualificador i l’ordre d’actuació dels i les aspirants.(Aquesta resolució es penjarà al tràmit).
Quina documentació es lliurarà?
Copia de la instància presentada, amb el segell de registre d'entrada.