Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Sol·licitud per obtenir la llicència que permeti tenir i fer servei d'armes de la 4ª categoria A i B (pistoles d’aire comprimit, carrabines, armes d’airsoft/paintball i altres).
Tipus de targetes d’armes d’aire comprimit i airsoft/paintball:
Targeta d’armes tipus A (4.1): són les carrabines i també les pistoles de tir semiautomàtic i de repetició, així com els revòlvers de doble acció, totes elles accionades per aire o gas comprimit no assimilades a escopetes, airsoft/paintball que poden disparar més d’un cop seguit sense necessitat de carregar l’arma.
L’autorització té una validesa de 5 anys, i es poden tenir fins a 6 armes.
Targeta d’armes tipus B (4.2): són les carrabines i també les pistoles, d’ànima llisa o ratllada, i d’un sol tret, així com revòlvers d’acció simple, accionades per aire o gas comprimit no assimilades a escopetes, airsoft/paintball que només poden disparar un tret.
L’autorització té una validesa permanent, i es poden tenir un nombre il·limitat d’armes.
Les targetes d’armes seran concedides i retirades, si escau, pels alcaldes dels municipis en què es trobin residents els sol·licitants, prèvia consideració de la conducta i antecedents d'aquests.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física que tingui capacitat d’obrar d’acord amb la normativa vigent, que es trobi empadronada al municipi de Sant Feliu de Guíxols, i no tingui antecedents policials que afectin la tinença d’armes que sol·licita.
Quin cost té?
Cap.
Quins documents s'han de portar?
La sol·licitud específica, degudament omplerta i signada.
DNI/NIE/NIF de la persona interessada, i del representant, si s’escau
Poders de representació, si s’escau
Autorització de qui tingui la pàtria potestat (pare, mare) o tutela (tutor/a legal) de la persona sol·licitant (en el supòsit de què el sol·licitant tingui més de 14 anys i sigui menor d’edat)
Factura original de compra de l’arma o document que justifiqui l’adquisició (donació), on consti de forma detallada la marca, model, calibre i número de sèrie, fent constar si és de la categoria 4.1 o 4.2
Targetes d’armes blanca, omplertes i lliurades per l’armeria. (Una per l’Ajuntament i un altre per a la Intervenció de la Guàrdia Civil)
Targeta d’armes groga, omplerta i lliurada per l’armeria i signada per la persona sol·licitant. Cada targeta admet l’autorització de fins a sis armes.
(en el cas de presentar la sol·licitud de forma telemàtica, la documentació original serà requerida per la unitat administrativa responsable)
En quines dates es pot fer?
Sempre.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Quant temps triga la resposta?
El termini màxim per resoldre la petició és de 3 mesos a comptar des de l’endemà de la seva recepció.
Quina documentació es lliurarà?
Resolució d’alcaldia i targeta groga degudament signada