Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
- Recordem que els documents PDF que s'han d'omplir per obtenir la subvenció, no es visualitzaran si s'obren amb el mateix navegador. S'ha d'utilitzar un visualitzador de PDF's com l'Adobe Reader, Gràcies
L’objecte d’aquesta subvenció es la concessió d’una ajuda d’emergència, de caràcter puntual, en règim de concurrència competitiva, destinada a les activitats econòmiques que s’han vist afectades per la crisi del COVID-19, amb la finalitat de recolzar aquelles que s’han vist obligades a tancar temporalment o que han sofert una davallada dels ingressos per vendes respecte al mateix període de l’any anterior.
Qui ho pot demanar?
Persones físiques i jurídiques, titulars d’activitats econòmiques al municipi de Sant Feliu de Guíxols que s’hagin vist obligats al cessament temporal de la seva activitat per allò que disposa el Reial Decret 463/2020 de 14 de març de 2020, pel qual es declara l’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID19 i tinguin la corresponent llicència d’activitat.
També ho poden demanar persones físiques i jurídiques que hagin continuat l’activitat una vegada entrat en vigor el Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma, però hagin sofert una davallada dels ingressos per vendes respecte al mateix periode de l’any anterior.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han d'aportar?
El formulari de sol·licitud normalitzat (S02) disponible a l’apartat Tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols (http://tramits.guixols.cat).
Fitxa creditor (S01) el cas que per primera vegada rebi una subvenció de l’Ajuntament o que necessiti modificar les dades ja existents.
Declaració responsable (Annex 1)
Justificació de la despesa vinculada a l’activitat (Annex 2).
NIF/NIE del sol·licitant en cas de persona física o CIF en cas de persona jurídica.
Alta censal de l’activitat que ha suspès l’activitat a causa de la crisi del COVID- 19.
Rebut de pagament de la quota d’autònoms o de la mútua alternativa en el cas dels professionals que hi estiguin acollits corresponent al mes de febrer de 2020.
Justificant de l’import de la facturació del mes d’abril 2020 i la del mateix període de 2019.
Documentació que acrediti l’ajornament del pagament d’impostos o Seguretat Social degut al COVID-19, si s’escau.
Aquelles empreses sol·licitants que hagin presentat tota la referida documentació en la primera convocatòria (Termini de presentació s'esgotava el 31 de juliol de 2020) no caldrà que la tornin a presentar en aquesta convocatòria.
En quines dates es pot fer?
El termini de presentació de sol·licituds s’inicia el dia 27 de novembre de 2020 i finalitza el 11 de desembre de 2020.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 ( persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica mitjançant el tràmit d’instància genèrica, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit ( cal certificat digital )
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables amb cita prèvia (de dilluns a divendres no festius ) de 9:00 a 14:00 hores :
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 6-9 ( 972 32 70 00 )
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'Octubre de 2017, 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quina documentació es lliurarà?
Copia de la instància presentada, amb el segell de registre d'entrada.
Unitat adm. responsable
Àrea de desenvolupament econòmic local
Normativa
Edicte bases i convocatòria publicat al BOP.