Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
És el dret de tots els particulars a ser indemnitzats per les lesions que pateixin en qualsevol dels seus béns i drets en els casos establerts legalment.
Qui ho pot demanar?
Tots els particulars tenen dret a ser indemnitzats per les lesions que pateixin en qualsevol dels seus béns i drets, sempre que la lesió sigui conseqüència del funcionament normal o anormal dels serveis públics, excepte en els casos de força major o de danys que el particular tingui el deure jurídic de suportar d'acord amb la Llei.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han de portar?
Instància on s’especifiquin les següents dades:
Requisits generals a l’article 66.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques:
Nom i cognoms de l’interessat i, si s’escau, de la persona que el representi.
Identificació del mitjà electrònic o, si no n’hi ha, lloc físic en què vol que es practiqui la notificació. Addicionalment, els interessats poden aportar la seva adreça de correu electrònic i/o número de telèfon mòbil per tal que les administracions públiques els avisin de l’enviament o posada a disposició de la notificació.
Lloc i data.
Signatura del sol·licitant.
Òrgan, centre o unitat administrativa a la qual s’adreça.
Requisits generals a l’article 67.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques:
Lesions o danys produïts
Relació de causalitat entre la lesió i el funcionament de l’administració
Avaluació econòmica de la responsabilitat patrimonial
Moment i lloc exacte en què es va produir la lesió / dany
Documentació necessària per acreditar els fets en cada cas concret (fotografies, informes mèdics, pressupostos de reparació de vehicles, etc.)
En quines dates es pot fer?
El dret a reclamar prescriu al cap d’un any d’haver-se produït el fet o l’acte que motiva la indemnització o d’haver-se manifestat el seu efecte lesiu. En cas de danys de caràcter físic o psíquic a les persones, el termini s’ha de començar a computar des de la curació o la determinació de l’abast de les seqüeles.(art. 67.1 de la Llei 39/2015 LPAC).
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 LPAC (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores:
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Quant temps triga la resposta?
El termini màxim per resoldre l’expedient i per notificar la resolució: 6 mesos des del seu inici Si transcorregut el termini de 6 mesos referit en el punt anterior l’interessat no ha rebut la notificació de la resolució de l’expedient, podrà entendre desestimada la seva sol·licitud. Contra la desestimació per silenci administratiu es podran interposar els següents recursos:
• Recurs contenciós - administratiu davant del Jutjat del Contenciós- Administratiu de Girona en el termini de sis mesos a comptar a partir de l'endemà en què s’hagi d’entendre desestimada la sol·licitud.
• Recurs potestatiu de reposició davant l’alcalde en el termini d’1 mes, a comptar a partir de l'endemà en què s’hagi d’entendre desestimada la sol·licitud.
Quina documentació es lliurarà?
Notificació de la resolució dictada per l’alcalde.