Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Sol·licitud d'una bonificació de fins al 95% en la quota íntegra de l'IBI en relació a immobles en els quals es desenvolupin activitats econòmiques que siguin declarades d’especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies socials.
Qui ho pot demanar?
Els subjectes físics o jurídics que hagin cedit gratuïtament l’ús dels immobles d’ús residencial a l’Ajuntament per a destinació d’usos socials i públics a través de:
La Borsa d‘habitatges de lloguer social que gestiona l’Oficina local d’habitatge.
El Projecte d’habitatges d’inclusió que gestiona l’àrea d’Acció Social de l’Ajuntament.
El Fons d’habitatges de lloguer de la Generalitat de Catalunya.
El Fondo social de Viviendas previst al RDL 27/2012.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han d'aportar?
Les persones físiques:
Cap document. L’Ajuntament farà les comprovacions pertinents.
Les persones jurídiques:
Contracte d’arrendament.
Documentació acreditativa de l’adhesió de l’habitatge al Fons d’habitatges de lloguer de la Generalitat de Catalunya i/o al Fondo social de viviendas previst al RDL 27/2012.
En quines dates es pot fer?
Durant tot l'exercici de l'any. La sol·licitud és de caràcter rogat i tindrà efectes a partir de l'exercici següent a la data de sol·licitud.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica mitjançant el tràmit d’instància genèrica, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00) de dilluns a divendres no festius de 9:00 a 14:00 hores
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n (972 82 01 01) de dilluns a divendres no festius de 9:00 a 14:00 hores
Oficina Local d'Habitatge (972822599) dilluns, dimecres i divendres no festius de 09:00 a 13:00 hores
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)