Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
La instal·lació de càmeres de lectura de matrícules en el nucli antic té com a objecte consolidar la "peatonalització" d’aquesta zona, tot afavorint un model de mobilitat més sostenible per al nostre municipi i també per donar un important impuls al comerç urbà.
Les càmeres instal·lades estan equipades amb un lector automàtic de matrícules, i mitjançant un programari informàtic es compararan aquestes matrícules amb una base de dades on figuraran els vehicles autoritzats. Qualsevol entrada de vehicles no autoritzats al nucli antic de la ciutat serà sancionada de forma automàtica pel sistema.
Quin és l'àmbit d'actuació de la instal·lació?
L’àmbit d’actuació al qual dona cobertura la instal·lació de lectura de matrícules són els següents carrers del nucli antic:
Carrer de la Creu, nº1 a 46
Carrer de Sant Antoni, tots els números
Carrer de Sant Domènech, nº1 a 55
Carrer Sant Pere, tots els números
Carrer Sant Joan, tots els números
Carrer Hospital, nº19 a 39
Placeta Sant Joan, tots els números
Carrer Mall, nº1 a 10
Quan entrarà la instal·lació en funcionament?
Es preveu l’entrada en funcionament en període de proves de la instal·lació a l'agost/setembre de 2022, durant el qual s’informarà els conductors dels vehicles no autoritzats de la infracció comesa.
Passat aquest període de proves, l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols informarà de la data de posada en marxa definitiva de la instal·lació pels mitjans habituals.
Qui pot demanar l'autorització per accedir?
Podrà accedir a la zona afectada pel control de matrícules:
Persona amb gual dins de la zona d’àmbit d’actuació: Tota persona, propietària o llogatera d’una plaça d’aparcament amb llicència de gual vigent situat en la zona de l’àmbit d’actuació té dret d’accés les 24 hores. La matrícula del vehicle és enregistrada pels sistemes telemàtics de la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols, quedant aquest autoritzat per un (1) any.
Persona amb mobilitat reduïda, familiar o assistent de persona amb mobilitat reduïda resident a la zona de l’àmbit d’actuació: Tota persona amb mobilitat reduïda o familiar d’una persona amb mobilitat reduïda i que aquesta mobilitat reduïda pugui acreditar-se documentalment té dret d’accés les 24 hores. La matrícula del vehicle és enregistrada pels sistemes telemàtics de la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols, quedant aquest autoritzat per un (1) any.
Resident de la zona d’àmbit d’actuació que hagi de realitzar alguna tasca extraordinària o no habitual per la qual cosa sigui necessari accedir a la zona d’àmbit d’actuació amb vehicle (mudances, entrega de béns voluminosos, serveis urgents, etc.) ha de sol·licitar autorització d’accés mitjançant correu electrònic cameres@guixols.cat i comunicar el país, la matrícula, la marca i model del vehicle.
Empresa de serveis bàsics (aigua, electricitat, sanejament, telecomunicacions, servei municipal de recollida d’escombraries, gas natural, etc.): L’empresa subministradora de serveis, que disposi de clients i/o instal·lacions dins de l’àmbit d’actuació ha de sol·licitar accés mitjançant correu electrònic cameres@guixols.cat i comunicar el país, la matrícula, la marca i model del vehicle comercial. Si es tracta d’una actuació urgent, aquesta comunicació es podrà realitzar com a màxim de 24 hores després de l’entrada en la zona de l’àmbit d’actuació.
Vehicle d’empresa constructora: L’empresa constructora que tingui llicència d’obra a l’àmbit d’actuació a la circulació ha de sol·licitar l’autorització d’accés mitjançant correu electrònic cameres@guixols.cat comunicant el país, la matrícula, la marca i el model del vehicle industrial. Per l’ocupació de la via pública i/o pel tall de carrers, si s’escau, hauran de seguir un procediment paral·lel i independent a aquest tràmit.
No podrà accedir a la zona afectada pel control de matrícules:
Qualsevol vehicle no inclòs en els supòsits d’accés
Vehicles comercials o de transport de mercaderies: El vehicle comercial, tant sigui de càrrega/descàrrega de mercaderies com no ho sigui, tant si disposa de disc horari com si no en disposa, no podrà accedir de cap manera a la zona d’àmbit d’actuació, quedant exclòs de tota autorització, tret que estigui inclòs en algun dels supòsits d’accés. Tota operació de càrrega i descàrrega s’haurà de realitzar en les zones habilitades a tal efecte en el vial de servei del Passeig del Mar.
Quin cost té?
Aquest tràmit és gratuït
Quins documents s'han d'aportar?
Instància genèrica indicant:
Les dades del sol·licitant i si s’escau, del representant
Adreça i nº de gual de la zona de l’àmbit d’afectació
Nº de matrícula, marca i model dels vehicles que se sol·licita l’entrada
Targeta de mobilitat reduïda, si s’escau
Informe mèdic justificant problemes de mobilitat, si s’escau.
Quan, com i on es pot presentar?
A partir del dia 1 d’octubre de 2018 a les oficines de l'OIAC, en els casos de ciutadans amb gual dins de la zona d’àmbit d’actuació, persones amb mobilitat reduïda, familiar o assistent de persona amb mobilitat reduïda resident a la zona de l’àmbit d’actuació; han de sol·licitar autorització tot presentat un model d’instància genèrica indicant:
Les dades del sol·licitant i si s’escau, del representant
Adreça i nº de gual de la zona de l’àmbit d’afectació
Nº de matrícula, marca i model dels vehicles que se sol·licita l’entrada
Targeta de mobilitat reduïda, si s’escau
Informe mèdic, si s’escau
La resta de supòsits caldrà fer-ho mitjançant correu electrònic a cameres@guixols.cat
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica mitjançant el tràmit d’instància genèrica, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit (cal certificat digital)
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables (de dilluns a divendres no festius) de 9:00 a 14:00 hores :
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9 (972 32 70 00)
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu 2-4 (972 82 01 01)
Per correu postal, adreçant-se a:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Quant temps triga la resposta?
En un màxim de 10 dies la persona interessada rebrà un correu electrònic o trucada on se l’informarà si s’ha atorgat o no l’autorització.
En cas de denegació de l’autorització, s’emetrà resolució en el termini màxim de 3 mesos.
Quina documentació es lliurarà?
Instància presentada, amb el segell de registre d'entrada.