Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Permís que dóna l'Ajuntament per ocupar una part de la via pública durant unes hores o dies determinats per la càrrega i descàrrega de mobles i estris per la llar, pels casos de mudances i altres descàrregues de naturalesa similar no relacionades amb obres.
En cas d'afectació total de la via, en la que no es permeti la circulació, caldrà tramitar una petició de tancament total.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant dita representació, amb certificat digital.
De conformitat amb el que estableix l'article 9.2 de l'Ordenança núm. 8 reguladora de les taxes per l'utilització privativa o aprofitament espeical del domini públic serà condició indispensable per a poder gaudir de qualsevol dels aprofitament especials i/o utilitzacions privatives del domini públic municipals, que el subjecte passiu no tingui deutes pendents de pagar amb la Hisenda municipal.
Quin cost té?
El cost establert a l'annex I de l'Ordenança fiscal núm. 8 reguladora de les taxes per la utilització privativa o aprofitament especial del domini públic: una quota per cada franja de10 metres quadrats de 5,60 € multiplicada pel total d'hores o fracció d'aprofitament del domicili públic. A la quota resultant de la variable anterior, s’afegirà una quota fixa de 16,90 € per cada sol·licitud d’ocupació. Exemple d'ocupació de 10 metres quadrant per 4 hores: (5,60 € * 4 hores) + 16,90 € = 39,30 €.
Es podrà generar l'autoliquidació i abonar-la en el mateix moment de fer el tràmit, si aquest es genera telemàticament.
Quins documents s'han d'aportar?
- Petició genèrica i annex adjunts al present tràmit. Contingut mínim annex:
detall del dia/es i hora/es de l'ocupació
via afectada amb número concret
metres d'ocupació de la via pública
motiu de l'ocupació
tipus d'afectació: caldrà comunicar si l'ocupació afecta a places d'estacionament, zona blava o a la retirada d'elements de la via pública (jardineres, pivots, etc.)
- En el supòsit d'afectació a zones d'estacionament, caldrà enganxar el cartell grua facilitat per la policia a les senyals col·locades a la via pública per la reserva d'espai i enviar les fotografies de la col·locació al correu policia@guixols.cat, amb una antel·lació mínima de 72 hores prèvies a l'ocupació. El cartell grua es facilitat per la policia telemàticament junt amb l'autorització.
En quines dates es pot fer?
La petició s'ha de presentar amb una antelació mínima de 2 dies hàbils o 5 dies hàbils (en els supòsits d’afectació a places d’aparcament, zona blava o retirada d'elements de la via pública). S'entendrà com a dies hàbils de dilluns a divendres no festius.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de realitzar la petició obligatòriament de forma telemàtica, utilitzant el tràmit telemàtic, adjuntant i indicant tota la informació necessaria i requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar la petició:
Presencialment, havent demanat cita prèvia per la seu electrònica o per telèfon, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables ( de dilluns a divendres no festius ) de 9:00 a 14:00 hores :
Ajuntament, a la plaça del Mercat de l'1 d'octubre de 2017, 6-9 ( 972 32 70 00 )
Centre cívic Vilartagues, a la plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
plaça del Mercat de l'1 d'octubre de 2017, 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quant triga la resposta?
El termini màxim per resoldre la petició és de 5 dies a comptar des de l’endemà de la recepció de la petició o de l’abonament de la taxa, si fos posterior. La carta de pagament es comunicarà al sol·licitant per correu electrònic, llevat que l'interessat emeti autoliquidació en la petició i l'aboni en el moment.
Quina documentació es lliurarà?
L’autorització de l'ocupació de la via pública, el rètol d'ocupació de la via que caldrà col·locar en un lloc visible i el cartell amb indicació de les dates i hores d'afectació a reserves d'estacionament, si s'escau.
Unitat adm. responsable
Policia Local
Termini per resoldre
El termini màxim per resoldre la petició és de cinc dies a comptar des de l’endemà de la recepció de la petició o de l’abonament de la taxa, si fos posterior.