Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Informe que emet la Generalitat de Catalunya sobre la disponibilitat i l'adequació d'un habitatge d'una persona que resideix a l'Estat i està tramitant (a la Subdelegació del Govern) el reagrupament d'algun familiar que viu a l'estranger. L'Ajuntament emet proposta en relació amb la inspecció de l'habitatge i l'ocupació segons el Padró d'Habitants, que tramet per via telemàtica al Departament referit de la Generalitat.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada estrangera extracomunitària sotmesa al règim general d'estrangeria, major d'edat, que disposa d'una autorització de residència renovada o en procés de renovació. Ha d'estar inscrita en el Padró d'Habitants, en el domicili del qual demana informe.
Quin cost té?
- L'establert per les Ordenances Fiscals reguladores de les taxes: Codi 6210b i import 77'92 €
- L'establert per la Generalitat en l'apartat 3. del model de sol·licitud: 38,60 €
Quins documents s'han de portar?
- Sol·licitud segons model establert per la Generalitat https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes?mostraFulls=true&tema=7663402a-a82c-11e3-a972-000c29052e2c&subtema=764b4b52-a82c-11e3-a972-000c29052e2c o https://dretssocials.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Informe-dadequacio-de-lhabitatge
- Còpia de la pàgina del passaport vigent de la persona sol·licitant on hi apareixen les dades personals i la caducitat.
- Còpia del NIE o, si escau, conjuntament còpia del NIE i còpia de la sol·licitud de renovació de l'autorització de residència o de residència i treball.
- Acreditació del títol que habilita l'interessat per ocupar l'habitatge (fotocòpia de l'escriptura de propietat de la finca i del rebut d'IBI, o bé, fotocòpia del contracte de lloguer de la finca, amb acreditació del dipòsit de fiança a l'Incasòl, i de l'últim rebut de lloguer pagat o altres).
- Factura d'algun subministrament de l'habitatge: aigua, electricitat, gas...
- Autoliquidació de la taxa administrativa municipal. Cal generar el document de pagament amb codi de barres aquí i triar l'opció corresponent (codi 6210b). Posteriorment, es pot fer efectiu el pagament per qualsevol mitjà dels indicats en el full d'autoliquidació o directament a http://ciutada.guixols.cat/pagaments amb el codi de barres que apareix al document generat.
- En el moment de presentació de la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament, cal concertar dia i hora de visita per a una inspecció ocular a l'habitatge.
En quines dates es pot fer?
- Sempre.
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida (cal certificat digital).
La resta, també poden presentar el tràmit:
Per correus o presencialment (amb cita prèvia http://ciutada.guixols.cat/citaprevia):
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Àrea d'Urbanisme (2n pis)
Plaça del Mercat 1 d'octubre de 2017, 6-9 17220 - Sant Feliu de Guíxols
Quant temps triga la resposta?
La resolució i notificació de la sol·licitud correspon a la Generalitat de Catalunya. Transcorreguts 30 dies hàbils des de la data de presentació de la sol·licitud, i en cas de no haver rebut notificació de l'informe sol·licitat, podeu consultar l'estat de la tramitació trucant al telèfon 012.