Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Borsa de Treball categoria professor/a de l'Escola de Música
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que compleixi els requisits, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant dita representació.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han d'aportar?
1.-Relació indexada de la documentació presentada
2.- Instància específica
3.- Fotocòpia DNI/NIE
4.- Currículum acadèmic i professional
5.- Fotocòpia de la titulació exigida
6.- Fotocòpia certificat acreditatiu de català C-1(anticC) o equivalent
7.- Relació de mèrits (annex 1) * i fotocòpia de la documentació que s'hagi de tenir en compte per la valoració dels mèrits
8.-Certificat negatiu de delictes sexuals o autorització per tramitar-ho (annex2)*
9.- Informe vida laboral / contractes / certificat serveis prestats
*Aquests annexos es troben a la mateixa Seu Electrònica/Processos Selectius/Documents
En quines dates es pot fer?
En el termini de 20 dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de les bases en el Butlletí
Oficial de la Província. (De l'11 al 30 de gener de 2018, ambdós inclosos)
On es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 16.4 de la Llei 39/2015 ( persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica, adjuntant tota la documentació requerida i la instància especifica del tràmit ( cal certificat digital )
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables ( de dilluns a divendres no festius ) de 9:00 a 14:00 hores :
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 6-9 ( 972 32 70 00 )
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quant triga la resposta?
Finalitzat el termini de presentació de sol•licituds, la Presidència de la Corporació, en el termini màxim d'un mes, dictarà resolució aprovant la llista d'admesos i exclosos, lloc, data i hora de començament dels exercicis, composició del tribunal qualificador i l’ordre d’actuació dels i les aspirants.(Aquesta resolució es penjarà al tràmit).
Quina documentació es lliurarà?
Copia de la instància presentada, amb el segell de registre d'entrada.