Atenció!
El vostre navegador bloqueja les finestres emergents (popups), si no ho desactiva no podrà recuperar instancies que estiguin sense finalitzar correctament, li recomanem que ho desactivi.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
El vostre navegador no podrà finalitzar el tràmit correctament, li recomanem que utilitzi Internet Explorer i en el cas d'utilitzar Mac OS, utilitzar Mozilla Firefox versió 51 o inferior.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té el programari Java instal·lat en la seva maquina, li recomanem que instal·li el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Atenció!
Hem detectat que no té una versió actualitzada del progrmari Java, li recomanem que instal·li l'última versió el programari Java per tal de poder realitzar tràmits amb l'Ajuntament. Des del següent enllaç pot descarregar-se la última versió de Java Enllaç.
Per comprovar quins requisits de sistema són necessaris faci clic en el següent enllaç: Enllaç
Abans de tramitar verifiqui que compleix els requisits o tingui a la documentació següent:
Si vol continuar, faci clic en "Iniciar tràmit", si vol tancar la finestra, pot fer clic en "Cancel·lar":
Qualsevol persona que compleixi els requisits, en nom propi o en nom d'una altra persona, acreditant dita representació.
Quin cost té?
Cap
Quins documents s'han de portar?
1.- Instància específica
2.- Fotocòpia DNI/NIE
3.- Currículum acadèmic i professional
4.- Fotocòpia de la titulació exigida
5.- Fotocòpia certificat acreditatiu de català (C-1, antic C)
6.- Fotocòpia de la documentació que s'hagi de tenir en compte per la valoració dels mèrits.
7.- Informe vida laboral / contractes / certificat serveis prestats.
En quines dates es pot fer?
En el termini de deu dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de la Província. (Del 25 al 3 de novembre de 2016, ambdós inclosos)
Com es pot presentar?
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 16.4 de la Llei 39/2015 ( persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), hauran de presentar-lo telemàticament a la seu electrònica, utilitzant el tràmit d’instància genèrica i adjuntant tota la documentació requerida ( cal certificat digital )
La resta, també poden presentar el tràmit:
Presencialment, a qualsevol de les oficines de registre, els dies laborables ( de dilluns a divendres no festius ) de 9:00 a 14:00 hores :
Ajuntament, a la Plaça del Mercat 6-9 ( 972 32 70 00 )
Centre cívic Vilartagues, a la Plaça Salvador Espriu s/n ( 972 82 01 01 )
Per correu postal, adreçant-se a :
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Plaça del Mercat 6-9
17220 Sant Feliu de Guíxols ( Girona )
Quant temps triga la resposta?
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Presidència de la Corporació, en el termini màxim d'un mes, dictarà resolució aprovant la llista d'admesos i exclosos, lloc, data i hora de començament dels exercicis, composició del tribunal qualificador i l’ordre d’actuació dels i les aspirants.
(Aquesta resolució es penjarà al tràmit).
Quina documentació es lliurarà?
Fotocòpia de la instància presentada, amb el segell de registre d'entrada.